Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~slepy | użytkownik

imię i nazwiskoAndrzej Kedaj adresKraków zarejestrowany24.08.2008 @10:04:31 ostatnio na stronie25.02.2013 @15:32:57

'Mój język ma być szorstki
Donośny i dosadny
Mój język ma być lepszy
Totalny i zgrabny'

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze109 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NikkoTakeda    10.06.2009 @11:02:58
Siemka Kiedy zobaczę jakiś Twój nowy digart, bo ostatnimi czasy mam często wolne i mogę czytać sobie
~SkyIsBlueXd    12.04.2009 @22:27:09
Brak rozwinięcia był celowy. Pod fikcją kryje się realna sytuacja z życia pewnej osoby. Wszystko zmienia się czasem z dnia na dzień. W każdym razie, dziękuję za opinię.
~Jedyneczka    12.04.2009 @22:22:19
nie kosztuja, probowalam, ale nie potrafie tego ustawic, bo mma zepsuta te opcje, jak widac probowalam mimo wszytsko wstawic ile sie dalo.
Tak, sa to wyrzuty, jak sama zaznaczylam, jestem egzaltowana.
Dziekuje za opinie.
~sibik    29.03.2009 @14:16:05
dzięki, niestety nie znam się na tekstach pisanych więc nie ocenię
~MotylicaWatrobowa    28.03.2009 @13:12:06
ach no to wkońcu wybadałem, chyba walnę sobie na profilu, że dysortografem jestem, mieszkam za granica od kilku lat i że żadko mam kontakt z językiem ojczystym. Bo to widzę przypadłość w tej grupie digartowej czepianie się ortografii, (zwłaszcza w opisie),zupełnie jak u fotografów digartowych którzy moga ci wytykac że zdjęcie beznadziejne bo w niepotrzebnej ramce....swoja droga, racja, praca słaba:D
ostatnio edytowane: 2009-03-28 13:14:09
_______
Dysortografem jestem, rzucam się z motyką na słońce
~Noelia    25.03.2009 @22:27:55
dziękuję (;
_______
mów mi dobrze, dobrze mi mów
łaskocz czule warkoczem ciepłych słów
wilgotnym szeptem przytul mnie
i mów mi dobrze, nie mów mi źle..
~grzala    23.03.2009 @20:24:21
co do prozy, to ludziom się już nie chce czytać literek, skoro mogą pooglądać obrazki ^^
do napisania ;]
~grzala    23.03.2009 @20:17:07
przerwa.. cóż, oby jak najszybciej, teraz chcę się skupić na szkole, czas najwyższy ;] taak, sam's town i hot fuss to świetne albumy ;D
~Fastasleep    23.03.2009 @20:13:03
Zajrzę za jakiś czas. Przeczytałem raz, ale mam póki co kilka innych spraw na głowie, a nie chciałbym powierzchownie Ja zapraszam do siebie
~amellya    22.03.2009 @14:09:45
tak,jestem nowa..... ;p natchnienia i weny ;] zycze....

ach.
~eudo    20.03.2009 @18:53:25
dzięki wiem, że to ostatnie zdanie jakby wyrwane w kontekstu, ale tak miało być właśnie, łączyć się niespodziewanie raczej...
~AnitaJosicz    16.03.2009 @21:08:06
jakbym mogła jej nie mieć i nie czytaćmam i czytałam parę razy
_______
Psychodela
~AnitaJosicz    16.03.2009 @17:14:50
hehe dzięki:D
_______
Psychodela
~surineko    05.03.2009 @18:11:03
Dziękuję bardzo za komentarz... ale obawiam się, że troszku inaczej to zrozumiałeś niż było zamierzone... Miało być zabawne i lekkie w odbiorze bo tak właśnie pisałam ten tekst, fakt powtarzam się, ale staram się nad tym pracować. A forma nie miała być rozprawkowa tylko jak do jakiegoś magazynu dla pań. Pisałam to jak najbardziej sama... jak gdzieś jest liczba mnoga to przez kompletny przypadek... bo nie zauważyłam jak przepisywałam...
A co do usunięcia to nie usunę ponieważ było to dla mnie samej ciekawe doświadczenie coś takiego napisać.
Jeszcze raz dzięki za komentarz i również pozdrawiam
_______
--
Bóg stworzył kota by człowiek mógł pogłaskać tygryska~
~MotylicaWatrobowa    05.03.2009 @01:57:52
heeh się nie obaziłem przeciez nie mam czego wybaczać
_______
Dysortografem jestem, rzucam się z motyką na słońce
~Noelia    25.02.2009 @21:45:37
bo to Dawidzie tekst autentyczny, moja kartka z pamiętnika... ^^
pozdrawiam
_______
mów mi dobrze, dobrze mi mów
łaskocz czule warkoczem ciepłych słów
wilgotnym szeptem przytul mnie
i mów mi dobrze, nie mów mi źle..
~grzala    25.02.2009 @12:49:30
to ciekawe, że piszesz takie rzeczy - "she's lost control" będąc chłopakiem - jakoś tak na początku myślałam, że takie tematy poruszają tylko zakompleksione dziewczyny ;] nie no na poważnie, chętnie poobserwuję czy coś bo widzę ciekawe prace ^^
~grzala    25.02.2009 @12:44:49
oprócz tytułu to dla mnie cały tekst jest świetny ;]

no tak, najlepsza muzyka to ta co się jej słucha pozdrawiam serdecznie!
~NikkoTakeda    25.02.2009 @07:04:25
chyba muszę zacząć szukać tej książki... dzięki za informację
~piotrmatejek    23.02.2009 @19:08:36
dzięki
_______
czlowiek cierpiacy na bezsennosc staje sie sila zeczy teoretykiem samobujstwa
~Buczek    19.02.2009 @22:53:53
Piszesz, że wszystkie moje teksty są napisane tym samym językiem, o podobnej tematyce, i stylu. Brawo. Umiesz czytać. Zastanawiam się, czy żeby zauważyć, że skoro pierwszy tekst ma tytuł I, drugi II, trzeci III, a obiecuje Ci czwarty będzie miał tytuł IV, i jak sam zauważyłeś, są one powiązane ze sobą, pisane tym samym językiem, to może jest to po prostu tekst tworzący spójną całość? Podzielony najnormalniej w śmiecie rozdziałami? Być może za kilka digartów sam być na to wpadł.
~TomekShinoda    19.02.2009 @09:00:12
dzieki za odwiedziny i za komenta widze ze Jestes Świeżak wiec zycze powodzenia na digarcie
_______
All The Time Is The Next Chance... Belive Me...
~magictheater    08.02.2009 @15:58:28
nie pomogło.
_______
perły przed wieprze
~soff    06.02.2009 @22:00:37
nie, matylda to imie dziewczynki, która pojawia się w dalszej części opowiadania
ostatnio edytowane: 2009-02-06 22:00:58
_______
http://chediotime.blogspot.com/
~homosum    05.02.2009 @22:19:50
"ale szit", ma dla mnie pewne symboliczne, można napisać, no bo nie powiedzieć,znaczenie
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt